Chcesz kupić dostęp do filmu lub zestawu filmów krótkometrażowych?
- Załóż konto My KFF lub zaloguj się jeśli już je posiadasz.
- Wybierz film lub zestaw filmów, który chcesz obejrzeć.
- Dokonaj płatności.
- Jeśli kupiłeś bilet, rozpocznij oglądanie filmu lub zestawu filmów nie później niż 24h od wykupienia dostępu.
- Jeśli kupiłeś karnet lub akredytację, obejrzyj film lub zestaw filmów nie później niż 24h od momentu jego uruchomienia.
Dostęp do filmów na KFF VOD możliwy jest tylko na terytorium Polski.
- KARNET KFF – dostęp do wszystkich filmów na KFF VOD od 2 do 18.06, (do 9 maja w cenie 250 zł, od 10 maja 300 zł)
- KARNET KFF VOD – dostęp do wszystkich filmów na KFF VOD od 2 do 18.06, (do 9 maja w cenie 180 zł, od 10 maja 230 zł)
- KARNET KFF VOD 10 – dostęp do10 filmów lub zestawów filmów na KFF VOD od 2 do 18.06, (w cenie 100 zł)
- Bilet KFF VOD – dostęp do 1 filmu lub 1 zestawu filmów na KFF VOD od 2 do 18.06, 11 zł
- Szczegóły na www.krakowfilmfestival.pl
Jeśli posiadasz karnet KFF, KFF VOD, KFF VOD 10 lub akredytację:
- Zaloguj się do konta My KFF.
- Wybierz film lub zestaw filmów, który chcesz obejrzeć.
- Oglądaj co chcesz!
Inne ważne informacje.
- Filmy dostępne są online na terenie Polski.
- Wybrane przez Ciebie filmy możesz oglądać przez 24h od momentu dokonania płatności, możesz je wstrzymywać i przewijać (nie przedłuża to czasu dostępu).
- Zakup dostępu możliwy jest od godz. 00:00 dnia 2 czerwca do godz. 23.59 18 czerwca.
- Filmy w KFF VOD dostępne są w polskiej i angielskiej wersji językowej, niektóre z nich posiadają napisy umieszczone na stałe.
- Pamiętaj, że filmy możesz oglądać tylko na jednym urządzeniu jednocześnie. Zalecamy oglądanie na komputerach stacjonarnych, laptopach lub tabletach. W przypadku korzystania z iphone’ów mogą wystąpić problemy z obsługą napisów.
- KFF VOD można oglądać w przeglądarkach: Chrome, Safari od wersji 13, Firefox, Microsoft Edge. Wymagane minimalne łącze to 2 Mbps, ale zalecamy korzystanie z łącza powyżej 10 Mbps.
- Jeśli po 15 minutach od dokonania zamówienia nie otrzymamy z systemu płatności internetowych potwierdzenia realizacji, anulujemy je. Być może opłaciłeś bilet i są to problemy techniczne – w takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo [email protected].
- Jeśli mimo wszystko masz wątpliwości przeczytaj Regulamin lub skontaktuj się z nami mailowo: [email protected].