KFF VOD jak oglądać?

Chcesz kupić dostęp do filmu lub zestawu filmów krótkometrażowych?

  1. Załóż konto My KFF lub zaloguj się jeśli już je posiadasz.
  2. Wybierz film lub zestaw filmów, który chcesz obejrzeć.
  3. Dokonaj płatności.
  4. Jeśli kupiłeś bilet, rozpocznij oglądanie filmu lub zestawu filmów nie później niż 24h od wykupienia dostępu.
  5. Jeśli kupiłeś karnet lub akredytację, obejrzyj film lub zestaw filmów nie później niż 24h od momentu jego uruchomienia.

KARNETY I BILETY

Dostęp do filmów na KFF VOD możliwy jest tylko na terytorium Polski.

  1. KARNET KFF – dostęp do wszystkich filmów na KFF VOD od 2 do 18.06, (do 9 maja w cenie 250 zł, od 10 maja 300 zł)
  2. KARNET KFF VOD – dostęp do wszystkich filmów na KFF VOD od 2 do 18.06, (do 9 maja w cenie 180 zł, od 10 maja 230 zł)
  3. KARNET KFF VOD 10 – dostęp do10 filmów lub zestawów filmów na KFF VOD od 2 do 18.06, (w cenie 100 zł)
  4. Bilet KFF VOD  – dostęp do 1 filmu lub 1 zestawu filmów na KFF VOD  od 2 do 18.06, 11 zł
  5. Szczegóły na www.krakowfilmfestival.pl

Jeśli posiadasz karnet KFF, KFF VOD, KFF VOD 10 lub akredytację:

  1. Zaloguj się do konta My KFF.
  2. Wybierz film lub zestaw filmów, który chcesz obejrzeć.
  3. Oglądaj co chcesz!

Inne ważne informacje.

  • Filmy dostępne są online na terenie Polski.
  • Wybrane przez Ciebie filmy możesz oglądać przez 24h od momentu dokonania płatności, możesz je wstrzymywać i przewijać (nie przedłuża to czasu dostępu).
  • Zakup dostępu możliwy jest od godz. 00:00 dnia 2 czerwca do godz. 23.59 18 czerwca.
  • Filmy w KFF VOD dostępne są w polskiej i angielskiej wersji językowej, niektóre z nich posiadają napisy umieszczone na stałe.
  • Pamiętaj, że filmy możesz oglądać tylko na jednym urządzeniu jednocześnie. Zalecamy oglądanie na komputerach stacjonarnych, laptopach lub tabletach. W przypadku korzystania z iphone’ów mogą wystąpić problemy z obsługą napisów.
  • KFF VOD można oglądać w przeglądarkach: Chrome, Safari od wersji 13, Firefox, Microsoft Edge. Wymagane minimalne łącze to 2 Mbps, ale zalecamy korzystanie z łącza powyżej 10 Mbps.
  • Jeśli po 15 minutach od dokonania zamówienia nie otrzymamy z systemu płatności internetowych potwierdzenia realizacji, anulujemy je. Być może opłaciłeś bilet i są to problemy techniczne – w takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo [email protected].
  • Jeśli mimo wszystko masz wątpliwości przeczytaj Regulamin lub skontaktuj się z nami mailowo: [email protected].