FAQ

Ile kosztuje karnet, bilet, akredytacja?

Tutaj znajdziesz ceny biletów, karnetów i akredytacji.

Jak można kupić karnety?

Tutaj kupisz karnety online.

Czy karnet upoważnia do udziału we wszystkich płatnych wydarzeniach festiwalowych?

Karnet Festiwalowy upoważnia do udziału we wszystkich seansach online. Karnet 5 i Karnet 10 upoważnia do udziału odpowiednio w 5 lub 10 wybranych seansach filmowych.

Czy muszę zakładać konto My KFF żeby kupić karnet?

Tak. Zarejestruj się i zaloguj do My KFF przed kupnem karnetu. Można użyć konta założonego w poprzednich latach.

Czy mogę kupić kilka karnetów?

Logując się do My KFF możesz kupić tylko 1 karnet. Aby kupić kolejny, zarejestruj nowe konto My KFF.

Chcę kupić karnet na cały festiwal, a mam jeszcze niewykorzystany karnet na 5 seansów.

Skontaktuj się z nami: [email protected]

Czy są wydarzenia, na które nie obowiązują karnety, akredytacje ani bilety?

Tak. Ceremonie otwarcia i zamknięcia festiwalu oraz inne wydarzenia transmitowane w mediach społecznościowych, takie jak spotkania z twórcami (Q&As), są bezpłatne i ogólnodostępne.

Czy mając karnet, muszę pobrać bilet na seans?

Tak. Zaloguj się do My KFF i pobierz bilety bezpłatne na wybrane seanse filmowe. Liczba miejsc na seansach online jest ograniczona, więc nie czekaj do ostatniej chwili.

Co to są bilety bezpłatne?

Bilety bezpłatne służą do rezerwacji miejsc na wybranych seansach filmowych przez posiadaczy karnetów i akredytacji.

Jak odebrać bilet bezpłatny?

Jeśli masz karnet lub akredytację, zaloguj się do My KFF, znajdź w programie seans, który chcesz obejrzeć i pobierz bilet bezpłatny.

Gdzie znajdę pobrany już bilet bezpłatny?

Wszystkie pobrane bilety bezpłatne widoczne są w Twoim My KFF. Potwierdzenie pobrania biletów otrzymasz też mailem.

Mam karnet, czy mogę pobrać bilet bezpłatny na seans, który już trwa?

Tak, ale możesz to zrobić nie później niż w ciągu 30 minut po godzinie rozpoczęcia seansu, pod warunkiem dostępności miejsc.

Czym się różni karnet od akredytacji?

Karnety przeznaczone są dla widzów w całej Polsce. Akredytacje przeznaczone są dla branży filmowej i dziennikarzy.

Do kiedy można kupić karnet?

Do 7 czerwca 2020 roku.

W jaki sposób mogę odebrać zakupiony karnet?

Potwierdzenie zakupu otrzymasz mailem. Po otrzymaniu płatności, karnet będzie też widoczny w Twoim My KFF. Pamiętaj, aby pobrać bilety bezpłatne na wybrane przez Ciebie seanse.

Czy mogę przekazać karnet innej osobie?

Nie. Karnet powiązany jest z kontem My KFF i adresem e-mail użytym do rejestracji.

Czy po zakupieniu karnetu mogę kupić dodatkowy bilet?

Tak, korzystając z innego adresu e-mail niż przy zakupie karnetu.

Chcę zrezygnować z seansu, na który mam bilet bezpłatny i wybrać inny.

Możesz to zrobić w ciągu 30 minut po godzinie rozpoczęcia seansu określonej w programie. Zaloguj się do My KFF i zrezygnuj z pobranego wcześniej biletu. Zwolnisz w ten sposób miejsca dla innych chętnych widzów.

Mam odebrany bezpłatny bilet na seans, który już minął, czy mogę obejrzeć inny seans?

Nie. Niewykorzystany bilet nie uprawnia do obejrzenia innego seansu.

Czy w trakcie seansu mogę zrezygnować z oglądania i wybrać inny?

Jeśli masz karnet lub akredytację, możesz zrezygnować z pobranych biletów w ciągu 30 minut po godzinie rozpoczęcia seansu określonej w programie. Możesz pobrać bilet na inny seans nie później niż w ciągu 30 minut po godzinie jego rozpoczęcia. Jeśli nie masz karnetu lub akredytacji, nie możesz dokonywać zmian po wybraniu seansu.

Nie mogę się zdecydować, który seans wybrać, czy mogę pobrać bilety na dwa seanse rozpoczynające się o tej samej godzinie?

Nie. Na wybraną godzinę można pobrać tylko jeden bilet bezpłatny.

W jakiej cenie są bilety?

Ceny biletów znajdziesz tutaj.

Czy muszę zakładać konto My KFF, żeby kupić bilet na wybrany seans?

Nie. Jednak posiadając konto My KFF zyskujesz wygodny dostęp do wszystkich zakupionych przez siebie biletów.

Od kiedy można kupować bilety?

Od 20 maja 2020 roku.

Film, który chciałem obejrzeć, trwa już 15 minut, czy mogę jeszcze kupić bilet i obejrzeć go od początku?

Nie. Bilet możesz kupić jedynie przed rozpoczęciem seansu. Pamiętaj, że każdy film prezentujemy na festiwalu kilka razy. Sprawdź, czy wybrany film jest dostępny w innym terminie i kup bilet na nadchodzący seans.

W jaki sposób otrzymam zakupiony bilet?

Kod dostępu do seansu otrzymasz mailem po zakupie biletu. Jeśli nie możesz znaleźć maila w skrzynce odbiorczej sprawdź spam. Logując się do My KFF zyskujesz dodatkowo wygodny dostęp do wszystkich zakupionych przez siebie biletów.

Mam konto My KFF, czy po kupieniu biletu będzie on tam widoczny?

Tak. Logując się do My KFF zyskujesz wygodny dostęp do wszystkich zakupionych przez siebie biletów.

Czy mogę kupić więcej niż jeden bilet na wybrany seans?

Z jednego adresu e-mail możesz kupić tylko jeden bilet na wybrany seans. Jeśli chcesz dokupić dodatkowy bilet, zrób to, korzystając z innego adresu e-mail.

Czy mogę zwrócić zakupiony już bilet?

Nie. Wyjątek stanowi sytuacja, w której seans zostaje odwołany. Sprawdź zasady zwrotu biletów w REGULAMINIE.

Jak odebrać bilet wygrany w konkursie?

Wygrany w konkursie bilet otrzymasz mailem.

Masz inne pytania?

Skontaktuj się z nami: [email protected]

Jakie są rodzaje akredytacji i do czego uprawniają?

Są dwa rodzaje akredytacji dostępne dla przedstawicieli branży filmowej oraz mediów. Akredytacja Industry: uprawniająca do korzystania z pokazów festiwalowych online, wydarzeń towarzyszących i wydarzeń KFF Industry (w tym do wideoteki KFF Market). Akredytacja Media: przeznaczona wyłącznie dla dziennikarzy, którzy będą relacjonować festiwal. Uprawnia do korzystania z pokazów festiwalowych online, wydarzeń towarzyszących i wydarzeń KFF Industry (w tym do wideoteki KFF Market).

Ile kosztuje akredytacja?

Ceny akredytacji znajdziesz tutaj.

Czy muszę zakładać konto My KFF, żeby kupić akredytację?

Tak. Zarejestruj się lub zaloguj do My KFF i wypełnij formularz akredytacyjny przed zakupem akredytacji.

Mam akredytację i przebywam poza Polską, jak mogę obejrzeć festiwalowe filmy?

Seanse filmowe online są dostępne tylko na terenie Polski. Jeśli w trakcie festiwalu przebywasz za granicą, oglądaj filmy w wideotece KFF Market.

Czy mając akredytację, mogę kupić drugą akredytację lub karnet?

Nie. Akredytacja powiązana jest z kontem My KFF i adresem e-mail użytym do rejestracji.

Do kiedy mogę się akredytować na Festiwalu?

Do 7 czerwca 2020 roku włącznie.

Jak sprawdzić, czy przyznano mi akredytację?

Po wpłynięciu płatności, Twoja akredytacja widoczna będzie w My KFF.

Czy mając akredytację, muszę odebrać bilet bezpłatny?

Jeśli przebywasz w Polsce i chcesz uczestniczyć w seansach online, musisz pobrać bilety bezpłatne. Niezależnie od miejsca pobytu możesz korzystać z wideoteki KFF Market, gdzie znajdziesz wszystkie festiwalowe filmy.

Mam odebrany bilet bezpłatny na seans, który już minął, czy mogę obejrzeć inny seans?

Nie. Niewykorzystany bilet nie uprawnia do obejrzenia innego seansu.

Chcę zrezygnować z seansu, na który mam bilet bezpłatny i wybrać inny.

Możesz to zrobić w ciągu 30 minut po godzinie rozpoczęcia seansu określonej w programie. Zaloguj się do My KFF i zrezygnuj z pobranego wcześniej biletu. Zwolnisz w ten sposób miejsca dla innych chętnych widzów.

Czy mogę obejrzeć seans, który już trwa?

Jeśli posiadasz akredytację, możesz dołączyć do seansu, który już trwa. Pobierz bilet bezpłatny w ciągu 30 minut po godzinie rozpoczęcia seansu określonej w programie. Umożliwia to obejrzenie seansu od początku.

Co to jest konto My KFF?

My KFF umożliwia:
– zakup karnetów, akredytacji i biletów na seanse
– tworzenie własnego programu festiwalowego
– wygodny dostęp do zakupionych/pobranych biletów
– dostęp do wideoteki KFF Market (tylko akredytowanym uczestnikom festiwalu)
– dostęp do listy akredytowanych gości (tylko akredytowanym uczestnikom festiwalu)

Jak mogę założyć konto My KFF?

Zarejestruj się tutaj.

Co to jest seans?

Seans to blok filmowy składający się z jednego lub więcej filmów.

Czy mogę oglądać seanse online poza terytorium Polski?

Seanse festiwalowe online są dostępne jedynie dla widzów na terenie Polski. Lokalizacja jest określana na podstawie adresu IP, za pomocą którego widz łączy się ze stroną WWW festiwalu.

Czy mogę obejrzeć od początku seans, który już trwa?

Tak. Jeśli posiadasz bilet (płatny lub bezpłatny) możesz zacząć oglądać seans najpóźniej przed planowanym czasem jego zakończenia określonym w Programie. Seans odtworzy się w całości.

Czy mogę kupić bilet na jeden wybrany tytuł? Jak to zrobić?

Bilety sprzedawane są na seanse, w których może być więcej niż jeden film. Należy odnaleźć w programie odpowiedni tytuł filmu, a następnie kupić bilet na seans, w którym można go obejrzeć. Bilet obowiązuje na wszystkie filmy w wybranym seansie.

Czy wszystkie filmy dostępne są w polskiej i angielskiej wersji językowej?

Tak, filmy dostępne są w polskiej i angielskiej wersji językowej, niektóre z nich posiadają angielskie napisy bez możliwości wyłączenia ich.

Czy każdy seans mogę uruchomić o dowolnej godzinie każdego dnia Festiwalu?

Nie. Seanse w Programie mają konkretne godziny oraz dni projekcji, a większość filmów pokazywana jest co najmniej dwukrotnie. Dzięki temu w trakcie Festiwalu jest kilka możliwości obejrzenia wybranego tytułu.

Mam karnet, które seanse mogę obejrzeć i jak to zrobić?

Ilość seansów, które możesz obejrzeć zależy od rodzaju karnetu. Po zalogowaniu się do My KFF znajdź w programie seans, który Cię interesuje i pobierz bilet bezpłatny.

Mam karnet na cały festiwal, gdzie mogę zapisać interesujące mnie seanse?

Możesz dodać interesujące Cię seanse do ulubionych i będą one widoczne w Twoim My KFF.

Mam odebranych 5 biletów bezpłatnych na seanse, gdzie mogę je znaleźć?

Twoje bilety są widoczne w My KFF i dostępne po zalogowaniu się.

W programie Festiwalu są seanse dla dzieci, czy mogę oglądać jednocześnie seans wybrany dla siebie i włączyć film dzieciom na innym komputerze?

Tak. Należy posiadać bilet na każdy z tych seansów.

Czy w trakcie seansu mogę zatrzymać lub przewinąć film?

Tak. Seans można wstrzymywać i przewijać.

Czy są jakieś bezpłatne wydarzenia?

Tak. Ceremonie otwarcia i zamknięcia festiwalu oraz inne wydarzenia transmitowane w mediach społecznościowych, takie jak spotkania z twórcami (Q&As), są bezpłatne i ogólnie dostępne.

Czy jest jakaś oferta filmowa lub warsztatowa dla dzieci?

Tak. Cykl Kids&Youth.Kino dla młodych jest przeznaczony dla dzieci i młodzieży. W programie, poza filmami fabularnymi, animacjami i dokumentami, znajdą się też warsztaty online.

Czy muszę kupić bilet na spotkanie z reżyserem (Q&A)?

Nie. Spotkania z twórcami są bezpłatne.

Z jakich przeglądarek mogę korzystać, żeby oglądać seanse online?

Filmy można oglądać w następujących przeglądarkach: Chrome, Safari od wersji 12, Firefox, Microsoft Edge. Sugerujemy zainstalowanie najnowszych wersji przeglądarek.

W jakiej jakości dostępne są filmy?

Filmy odtwarzane są w jakości HD przystosowanej do prędkości łącza w trakcie streamingu: najwyższa jakość: 1080p, najniższa: 540p.

Jaka prędkość łącza jest konieczna, aby obejrzeć filmy?

Wymagane minimalne łącze to 2 Mbps, ale zalecamy korzystać z łącza powyżej 10 Mbps.

Film się nie odtwarza lub zacina, z czego to wynika i co zrobić?

Prawdopodobnie łącze internetowe jest za słabe lub urządzenie, na którym oglądasz, nie spełnia wymogów technicznych. Sprawdź łącze internetowe i wymagania techniczne sprzętu lub spróbuj otworzyć stronę na innym urządzeniu.

W jaki sposób mogę zapłacić za bilet lub karnet?

Płatności można dokonać kartą, przelewem elektronicznym, Blikiem, GooglePay, ApplePay, Pay Pal.

Po jakim czasie zamówienie jest anulowane?

Zamówienie jest automatycznie anulowane, jeśli w ciągu 20 minut nie będzie potwierdzenia zapłaty za zamówienie.

Czy płatność za bilet mogę zrealizować każdego dnia tygodnia?

Płatności dokonywane przez klienta zależne są od banku, w którym ma konto. Niektóre banki mogą nie realizować płatności w weekendy.