CEDOC Market

29.05, 15.30 – 17.00 CEDOC ROUNDTABLE / MEET THE SCOTS – MOS 3

30.05, 9.45 – 17.00 SPOTKANIA PRODUCENTÓW Z EKSPERTAMI MOS 4

dostęp z akredytacjami: Industry, Industry Pro (spotkania tylko dla zaproszonych uczestników i ekspertów)

10.00 – 14.00 ONE-ON-ONE MEETINGS: Producenci i Eksperci
15.30 – 17.00 ROUNDTABLES

CEDOC MARKET (Central European Documentary Co-Production Market) organizowany przez DOC LAB POLAND, we współpracy z KFF INDUSTRY, podczas Krakowskiego Festiwalu Filmowego, to jedyne w Polsce spotkanie koprodukcyjne dla producentów dokumentalnych z całego świata, którzy poszukują partnerów polskich i zagranicznych. Market skupia się przede wszystkim na budowaniu kreatywnej współpracy między wschodnią a zachodnią, ale też północną i południową Europą.

Formuła: Spotkania one-on-one oraz round tables między producentami zaproszonymi na market oraz spotkania one-on-one z międzynarodową branżą dokumentalną: producentami, agentami sprzedaży, nadawcami telewizyjnymi, funduszami, a także przedstawicielami wiodących europejskich programów szkoleniowych i pitchingów.

LISTA PROJEKTÓW CEDOC MARKET 2025:

  • 533 Days – Separated by the Bridge, reż. Serhii Zeinalov, prod. DIM Filmhouse LLC / Ukraina
  • Babcia, reż. Wiktor Filip Gacparski prod. Open Matter Studio / Niemcy
  • Black Sea, White Noise, reż. The Black i Forth Collective (Sasha Belinskyi, Taras Osipov, Yulia Kovanova, Kieran Gosney), prod. Bofa Productions / Albatros Communicos / Wielka Brytania, Ukraina
  • Beautiful Death, reż. Andris Gauja, prod. Riverbed / Łotwa
  • Cecilia Project, reż. Edward Porembny, prod. AMP Polska sp. z o.o. Edward Porembny / Polska
  • Dust In The Showcase, reż. Daniel Pavlic, prod. Artizana / Chorwacja
  • Farewell to the Arctic, reż. Edyta Wróblewska, prod. Cool Company Sp. z o.o. / Polska
  • From Radvanka, reż. Tomi Hazhlinsky, prod. Contemporary Ukrainian Cinema LLC / Ukraina

  • Gaming the System 1989, reż. Erik Richard H, prod. Enemy Films/Varda Pictures / Wielka Brytania
  • Gatsby in Motion, reż. Bertrand Normand, prod. Les Films du Jour Prochain / Francja
  • I’m not scared anymore, reż. Tanya (Tatsiana) Svirepa, prod. Oraz Myradov / Polska, Niemcy
  • In the Thunder Light, reż. Katarzyna Trzaska, prod. Zygizaga Films / Polska
  • It Is What It Is, reż. Gal Rosenbluth, prod. Udivsagi Production ltd. / Izrael
  • Intimate Revolutions, reż. Julia Maryanska, prod. Speakit Productions / USA, Wielka Brytania
  • Mater, reż. Michael Petrolini, prod. Raw Sight / Włochy
  • My Shining Darkness, reż. Lia Lőrinczy, prod. Éclipse Film Kft. / Węgry

  • Lost in Tehran, Lost in Japan, reż. Jafar NajafiIran, prod. Cinematales / Iran
  • Prometea, reż. Michaela Kaliska, prod. Ninja film / Słowacja
  • RepairMan, reż. Marija Stonyte, prod. UKU films / Litwa
  • Scars, reż. Małgorzata Imielska, prod. Lumisenta Film Foundation / Polska
  • Ship of Dreams, reż. Johan von Sydow, prod. Picky Pictures AB / Szwecja
  • Searching for Thule, reż. Yannis Karpouzis, prod. Harald House / Belgia
  • The Hope Will Carry Us, reż. Alemdar Faig, prod. Chinar Film / Azerbejdżan
  • The Fugitive, reż. Michal Varga, prod. Gnomon Production S.R.O. / Czechy

  • The Last Daughter, reż. Melissa Richer, prod. Sundays.Film GmbH / Niemcy
  • Through the Eyes of Others, reż. Meagan Adele Lopez, prod. Lady Who Productions / USA, Francja, Hiszpania
  • Tomorrow, reż. Diana Antunes, prod. Omaja, Unipessoal Lda. / Portugalia
  • Transparency Booth: Echoes of the Futured, reż. Anna Kapustina, Alexander Mihalkovich, prod. Albatros Communicos / Ukraina
  • We Have The Keys, reż. Timo Novotny,  prod. Seehund Media. GmbH / Austria, Niemcy
  • Witold Giersz 100 years – Frame after Frame, reż. Dorota Welchman, prod. Breakthru Productions / Polska
  • Yetti on Black Asphalt, reż. Martin Ryšavý, prod. D1 Film s.r.o. / Czechy 
  • Youth of the North, reż. Evgeniia Leushkina, prod. Voices Films / Niemcy, Francja

PRODUCENCI BEZ PROJEKTÓW – TBA